2011年2月1日 星期二

おいしいI!! 充滿驚喜的美味放題

我同男朋友都超鍾意食日本野,平時好鍾意去居酒屋或壽司店食飯,
今次同男朋友慶祝生日,就揀左間放題食喇~
日本放題食過幾間,今次見飲食男女有介紹,
所以就試左o係旺角新開張既呢間餐廳!
幻彩sushi bar
幻彩sushi bar
環境不錯,D位大家都見倒,6個人坐o岩o岩好,2個人坐就超闊絡喇~
仲有佢塊板ok高,隔住每台人,有D私人空間,比人好舒適既感覺。
睇得又食得既刺身
睇得又食得既刺身
一開始先黎刺身拼盆,佢刺身提供既種類都幾多,三文魚一D都唔吝嗇,
新鮮冇雪味! 咁多款刺身放埋一齊仲有唔同顏色既菜伴碟,睇倒都開心啦!
超好味既豆腐
超好味既豆腐
佢既前菜真係有驚喜,冇稔過食放題都可以食倒咁樣既水準!
日式炸豆腐個汁調得好好,豆腐好滑~
蟹籽沙律食落好新鮮! 會feel到D青瓜好新鮮,爽脆!
炸物係我既至愛!
炸物係我既至愛!
炸蝦好大隻,肉質ok唔會霉,炸漿唔算厚~
o係相度可以見倒佢炸漿做得ok,舊冬菇上面既炸漿都只係薄薄一層,
所以食落去好鬆脆而入面個冬菇又唔會乾水。
炸蝦既close shot!
炸蝦既close shot!
我地仲有叫左炸蠔同雞軟骨!
炸蠔大大粒,不過不失
雞軟骨一份都好多,香脆,新鮮~
佢o個度仲有香蕉tampura,不過我今次冇試,但係好得意,下次去可以試下!
超大粒任食唔嬲!
超大粒任食唔嬲!
佢都有好多燒物可以嗌,最值得推介係帶子!
因為平時出去食一串兩粒既都要$20,但而家新鮮燒好熱辣辣任食唔嬲!
我都嗌左一人一串,淨食呢個都抵番~

燒菠蘿好味,燒完出黎覺得菠蘿好甜~
燒栗米不錯,唔會話燒到乾哂,不過唔係成個圓柱,得一半,適合淺嚐!
紅豆+芝麻+綠茶一次過!
紅豆+芝麻+綠茶一次過!
最後一定要推介呢個雪糕! 我一個人食左兩杯,超級飽~
呢個咁圓咁大杯既雪糕為今餐畫上完美既句號!

最開心就係要求多多既男朋友都覺得刺身新鮮好味,我就鍾意佢D炸野,
而且選擇多! 走既時候已經稔定下次要同其他frd再黎食過!
以後去旺角食飯就多一個選擇喇~

推介美食: 帶子串燒,海蝦天婦羅,日式炸豆腐
是次消費: 每人約HKD180 (晚餐)

沒有留言:

張貼留言