2011年2月7日 星期一

好好味既日本燒牛肉餐廳,但人真的太多了…

同事話“牛角好好味呀,o係台灣食過覺得好正,佢o係香港開好期待呀…”
就係因為佢呢句,搞到我都好想去牛角試下…

但試真係要付出代價… 想唔駛等?book lunch去到3月,book dinner去到5月,
有d野真係要plan beforehand...


我個friend 6:03pm到,拎左張A10既飛,就等到7:45pm先有得入。

入到去發現原來都幾大,坐得都好舒服,因為佢d位唔逼~ 
辣油豆腐
辣油豆腐
先黎前菜,其實我係想叫佢另一款豆腐,唔辣同有隻溫泉蛋o係上面,
但待應同經理三番四次同我講話呢個辣油豆腐唔辣,
但佢辣唔辣都好,我都唔係想食呢個,而且辣油加豆腐係唔好味的…

燒肉系列
牛肋肉
牛肋肉
豬頸肉
豬頸肉
厚切牛舌
厚切牛舌



佢d燒肉係細份d既,得5片左右…

但d醬汁同醃料做得幾好味~

大家食既時候記得要試佢既三款調味,
分別係甜醬油,魔法鹽同辣油,
每一啖都點唔同既醬,都會有不同既味道!
三隻醬同d燒肉都好夾~~ mad
蔥拉麵
蔥拉麵
牛角飯
牛角飯
齋食肉飽既話都唔知要食成幾多錢…
所以嗌左個飯同拉麵,
拉麵佢用石頭鍋裝住,d湯超快乾哂! no good… sad

甜品系列
牛角雪糕
牛角雪糕
咁樣食雪糕都係第一次,黃米粉+黑糖+雪糕既組位不錯,
如果加幾粒小丸子會更好~
抹茶銅鑼燒
抹茶銅鑼燒
銅鑼燒係真係要燒下佢啦~
待應會幫你換個燒烤網,記得一定要燒,
燒完之後個外皮會變脆,
入面係紅豆再包住雪糕,所以唔駛怕雪糕會溶,
燒到有網紋就o岩o岩好喇~

整體黎講我覺得不錯啦,
有時間的話都值得等既,
因為質素ok價錢又ok~
值得plan beforehand book位幫趁!


推介美食:銅鑼燒,厚切牛舌
是次消費: 每人約HKD150

沒有留言:

張貼留言