2011年1月31日 星期一

朋友仔歡聚,唔駛去新彊都食倒yummy清真菜

間餐廳,聽就聽左好多次,但係食都係第一次去炸…
佢呢間係分店,總店就已經book哂冇位喇,
分店幾大,有兩層,佢安排左一張大木台比我地8個人。
個餐牌好多選擇,揀得10分鐘都唔夠就比侍應姐姐催喇…
佢有d 6人餐,8人餐,但我地冇揀倒,因為冇稔住飲佢d湯,所以散叫。

佢d菜上得好快呀!熱辣辣~
好大碟既清真拼盆,有5樣野,冷盤黎既…
隻肉唔知係咩肉,滑滑地似肥豬膏咁,
不過味道ok!


好似冇清真FEEL既賽螃蟹,不過都幾好味~

必食既curry!我地加埋蔥油餅咁食,佢仲有另外兩款餅揀,可以等侍應姐姐介紹。

好鍾意食風沙雞上面d風沙~炒得好香!


必食牛肉餅,d汁係一路食一路流出黎,
記得搵個瓷更兜住d湯呀!


我鍾意佢有得揀牛肉或羊肉餡小籠包,
羊肉餡有d羶,但值得一試~

總括黎講呢一餐好好味呀!
而且佢唔算太多人,做完一場之後二樓就淨番我地一木台,
可以放肆d大聲講野都冇問題,適合一班frd去聚呀!

推介美食: 牛肉餅,小籠包,清真拼盆
是次消費: 每人約HKD80 (晚餐)

沒有留言:

張貼留言